Zatermiddag 25 oktober ontstond er vuur in een tent achter het huis van de familie Karijoredjo aan de Groenteweg. Daar had de familie op houtvuur gekookt. De brandweer in Nickerie heeft echter kunnen voorkomen dat de woning van de familie helemaal in vlammen is opgegaan.

 

Publicidade

Volgens adjunct-hoofdbrandmeester Stuart Karijoredjo heeft de familie het vuur niet goed gedoofd. Bij het ontdekken van de vlammen, omstreeks één uur ‘s middags, was niemand thuis. Buurtbewoners schakelden de brandweer in, die binnen enkele minuten op het adres was.

 

De brandweer kreeg op een gegeven moment de brand onder controle en werd de houten woning op neuten gered. De achterkant van het huis heeft wel wat waterschade opgelopen en de brandweer was genoodzaakt de deur in te trappen om naar binnen te gaan en erger te voorkomen.

Comentar

Comentar